+45 7875 5001 kontakt@novosight.dk

Vi skaber målbare resultater med SEO optimering

Vi er specialister i, at optimere hjemmesider og webshops, så disse skaber strategisk målbar værdi
(uanset om I sælger B2B og B2C – eller begge).


Teknisk Optimering

Teknisk optimering sørger for, at Googles forståelse og gennemgang af jeres hjemmeside eller webshop, sker så I får optimal værdi ud af denne.

On-Page Optimering

Gennem On-page optimering beskæftiger vi os med, at hjælpe jer til, at øge jeres konverteringsrater og synlighed i søgeresultaterne, så I udnytter jeres platform bedre.

Inbound Marketing

Ved inbound marketing skaber, optimerer og markedsføre vi jer gennem own, earned og paid medier. Vi hjælper jer til at udnytte jeres brandøkosystem bedre.

Vi brænder for, at skabe målbar succes for jeres virksomhed gennem optimering og markedsføring af jeres websites.

Teknisk Optimering sikrer stabilitet

Gennem teknisk optimering af jeres website, optimeres den bagved liggende kode, ved at identificere, reparere, tilføje eller fjerne forhindringer for Googles forståelse og gennemgang af denne.

Teknisk optimering bidrager derfor til, at grundlaget for jeres website fungerer som katalysator for alle jeres online markedsføringsaktiviteter.


Gennem en omstrukturering og optimering af design opnåede vi en markant stigning i salg. Vi har aldrig haft mere gang i forretningen. Claus Svensson

Direktør, Online Brugskunst


web design


Rankings og trafik fra search

On-Page SEO skal drive målsætningerne i hus

Når vi arbejder med On-page SEO analyserer og optimerer vi på jeres website, så denne lever op til de forventninger, krav og behov jeres målgruppe har, sammenkoblet med jeres strategiske målsætninger.

Dermed skabes der synergi mellem brugeroplevelsen og målsætninger, hvilket vil lede til flere konverteringer og større synlighed på side 1 i søgeresultaterne.


Vi opnåede en markant stigning i vores synlighed i søgeresultaterne i Google. Hvilket betød en forøgelse af relevant trafik. Dette har gjort en afgørende forskel for vores salg og vores virksomhed. Jesper Holm

Direktør, Jesper Holm Design og Møbelsnedkeri


Inbound marketing skal drive relevant trafik og brandawareness

Ved Inbound marketing arbejder vi med alle de signaler forbundet med traditionel pull-marketingaktiviteter. Der handler således her om, at tiltrække relevant trafik, gøre dem til kunder og fastholde dem.

Fokus er derfor på ,at producere relevant indhold der engagerer og involverer målgruppen, samt identificere, bearbejde og opbygge relationer til meningsdannere på tværs af forskellige medier.

 


Vi opnåede på ganske kort tid en markant stigning i relevant trafik og synlighed i søgeresultaterne, hvilket sikrede os strategiske målbare resultater. Henriette R. Lassen

Direktør, Jobzonen


adwords analyse og resultater


Stå stærkere med international SEO

Når vi arbejder med international SEO, går vi i dybden med brugeroplevelsen for brugere med andre sprog præferencer, samt at sikre at struktur og international målretning hænger sammen.

Vi sørger således for at jeres websites bliver vist i de rigtige lande, i de rigtige søgninger, på det rigtige tidspunkt.


Vi opnåede en markant stigning i vores synlighed i søgeresultaterne i Google. Hvilket betød en forøgelse af relevant trafik. Dette har gjort en afgørende forskel for vores salg og vores virksomhed. Jesper Holm

Direktør, Jesper Holm Design og Møbelsnedkeri

Med en holistisk tilgang sørger vi får at strategi og brugeroplevelse hænger sammen

Med en hollistisk tilgang, fokuserer vi på, at skabe den optimale synergi mellem jeres strategiske målsætninger og det målgruppen efterspørger samt dennes hensigt.

Det spørger kunderne om

Er I uddannet i SEO

Der findes desværre ikke en officiel uddannelse, hvor man får en titel med SEO (eller søgemaskineoptimering) i – altså man kan derfor ikke blive cand.seo (endnu).

Der findes dog en lang række uddannelser som tilbyder valgfag (nomineret med ETCS point), som dækker dele af emner inden for SEO.

Situationen er dog imidlertidig sådan at Google udvikler sine algoritmer enormt hurtigt, og traditionel SEO er blevet til en mere holistisk bedrift, som også inkluderer arbejdsområder inden for design, UX, PR, social media, content marketing og teknisk programmering samt hjemmesidebygning.

Således skal man enten have en bredvifte af interne ressourcer eller være dygtig til at udnytte alle områder samtidig.

Bruger I black hat metoder (eller metoder der ligger lige på grænsen)?

Det korte svar er, nej selvfølgelig gør vi ikke det. Vores er bundet op på langsigtede holdbare metoder. Vores arbejde skal være med til at bidrage positiv til jeres frtsatte vækst og udvikling – også efter at samarbejdet stoppes. Vi har således ikke noget skjult private blogging network eller anvender andre metoder for at snyde Google.

Dette betyder også at resultaterne af alt det arbejde vi foretager også først begynder at kunne dokumenteres efter minimum tre måneder (dette afhænger dog af hvor stor konkurrence der er og hvor hurtig jeres konkurrenter reagere og hvor effektivt).

Betaling: No cure no pay, tilbyder I det?

Nej det gør vi ikke. Vi arbejder med faktorer og signaler der er påvirket af hele jeres måde at drive forretning på, herunder makromiljø faktorer som det politiske landskab og de samfundsøkonomiske konjunkturer. Hvilket betyder at der er for mange faktorer vi ikke har kontrol over til at kunne tilbyde dette, så der opstod en gensidig gevinst. Vores mindset vil altid være på den langsigtede investering og den går kun op hvis samarbejdet med dig (kunden) er på lige fod. No cure no pay betaling hører til i en tid hvor man kun tænker på at anvende manipulative taktiker og gøre sit bedste for at snyde Google.Dog vil vi gerne udforske muligheden for bonusordninger, på baggrund af resultater, men vi kan ikke tilbyde vores arbejde gratis.

Er der åbenhed i samarbejdet ? vil vi kunne følge med i hvad I laver?

Ja selvfølgelig. I skal vide hvad hver enkelt krone i investerer går til. Åbenhed i vores samarbejde er også nødvendig da I er eksperter i jeres branche og kan se faldgrupper og markedsændringer langt hurtigere. Dette gør at vi kan tilpasse vores metoder til mest effektiv at producere de resultater som gavner jeres strategiske målsætning.

Har I nogen referencer? Og vil du fortælle lidt om opnåede resultater?

Ja det har vi, du kan læse dem her. Vi har arbejdet med SEO siden 2008, hvilket har budt på mange forskellige problemstillinger. Vores referencer fremgår af denne side, ligesom du også vil kunne læse udtalelser og cases af vores undersider oppe i menuen. Der er løbet meget vand under brooen siden 2008 og SEO har været i konstant udvikling. Vi har don nogle konstanter vi ser i data. Når vi taler konverteringsfrekvens, altså de tal der dokumenterer at vi får de besøgende til at foretage en målrettet handling, f.eks. udfylde en kontaktformular eller foretage et køb, ligger disse altid mellem 5 – 8 %. Dog ser vi at vores kunder, når de kommer til os, har en konverteringsfrekvens mellem 0,2 og 2 %. Sidstnævnte betragter vi som standard. Det betyder også, at vi altid formår at forbedre denne i løbet af samarbejdets løbetid.

Hvordan sætter I realistiske mål for jeres kunder?

Som en del af vores samarbejde starter vi altid med at have en klar udarbejdet handlingsplan med deadlines og målsætninger. Dette sætter os i stand til at starte et samarbejde på de rigtige præmisser, rammerne er derfor veldefineret inden igangsættelse. Så for at svare på spørgsmålet afhænger opsætningen af mål af den specifikke kunde. Nogle har lavet SEO før og ved hvad de vil have, andre er helt på bar bund, mens andre ligger et sted mellem de to yderpunkter. Så gennem dialog og dataanalyser opsætter vi realistiske målsætninger med vores kunder.

Hvordan laver I linkbuilding?

Det er lidt et trick spørgsmål, men vi tænker det ikke som man gjorde før 2004. For os har termen skiftet til linkearning – altså at man skal gøre sig fortjent til links. Der skal derfor skabes relationer med meningsdannere og skabes indhold som målgruppen efterspørger og vil kunne elske. Så de gamle linkbuilding taktikker er lagt helt på hylden, da disse ikke længere har samme gavnlige effekt.

Hvad koster SEO hos jer?

Det afhænger af jeres situation. Vi oplever at vores kunder alle har forskellige udgangspunkter, derfor tilpasser vi vores løsninger til den enkelte kundes behov og strategi. Hvilket betyder at priserne hænger direkte sammen med disse faktorer.

Har I en spændende udfordring til os?

Vi har arbejdet med SEO i mere end 41.320 timer fra 2008 og er hele tiden på jagt efter flere spændende udfordringer.