Vi sørger for at I får mere ud af jeres Google AdWords kampagner

Vi er specialister i Google AdWords og det er uanset om det handler om opsætning, administration eller optimering af eksisterende kampagner.


Søgeresultater

Google AdWords kan hjælpe jer til at være synlig, når jeres målgruppe søger i søgeresultaterne i Google og dennes søgenetværk af partnere.

Displaynetværk

Med Google displaynetværket sætter vi jer i stand til, at annoncere på verdens største netværk af websites og målrette alt fra niche websites til store landsdækkende medier.

Youtube

Vi hjælper jer, til at udnytte alle de muligheder der er for annoncører på verdens næststørste søgemaskine YouTube. Uanset om I har en video, I ønsker at promovere, eller om I ønsker at anvende tekstannoncer.

Som bureau brænder vi for, at hjælpe jer med alle former for Google AdWords. Det er uanset om I vil målrette Google’s søgeresultater, Displaynetværket, YouTube eller remarketing.

Bliv synlig i søgeresultaterne

Med annoncering i søgeresultaterne bliver I i stand til, at være synlig på søgninger I ikke ellers ville. Hvilket betyder, at jeres annoncer vil være synlige når jeres målgruppe er klar til, at købe jeres produkter eller services.

Annoncering i søgeresultaterne er derfor en ideel mulighed for, at øge salget og få endnu mere værdi ud af jeres website..


Gennem en omstrukturering og optimering af design opnåede vi en markant stigning i salg. Vi har aldrig haft mere gang i forretningen.

Claus Svensson

Direktør, Online Brugskunst


web design


Rankings og trafik fra search

YouTube giver flere øjne og bedre ROI

Vi hjælper jer, med at udnytte alle mulighederne mest optimalt, der er for annoncører på verdens næststørste søgemaskine YouTube. Dette er uanset om du selv har en video, du ønsker at promovere, eller om du ønsker at anvende tekstannoncer på videoer og i YouTube feed’et.


Vi opnåede en markant stigning i vores synlighed i søgeresultaterne i Google. Hvilket betød en forøgelse af relevant trafik. Dette har gjort en afgørende forskel for vores salg og vores virksomhed.

Jesper Holm

Direktør, Jesper Holm Design og Møbelsnedkeri


Fang målgruppen på Displaynetværket

Fang målgruppen opmærksomhed på verdens største displaynetværk.

Hvilket gør det muligt at målrette jeres annoncer til personer på tværs af nogle af Danmarks største hjemmesider, niche blogs og branchespecifikke hjemmesider.


Vi opnåede på ganske kort tid en markant stigning i relevant trafik og synlighed i søgeresultaterne, hvilket sikrede os strategiske målbare resultater.

Henriette R. Lassen

Direktør, Jobzonen


adwords analyse og resultater


Præcis målretning med Remarketing

Fang jeres besøgendes opmærksomhed efter de har besøgt jeres website. Med remarketing kan vi målrette dem på tværs af platforme, uanset om de anvender Google’s søgeresultater, YouTube eller gennem displaynetværket. Øg dit salg og få mere ud af jeres markedsføringsbudget med remarketing.


Vi opnåede en markant stigning i vores synlighed i søgeresultaterne i Google. Hvilket betød en forøgelse af relevant trafik. Dette har gjort en afgørende forskel for vores salg og vores virksomhed.

Jesper Holm

Direktør, Jesper Holm Design og Møbelsnedkeri


Fyld mere i Google med Google Shopping

Google shopping (også kendt som product listing ads) er produktannoncer med billed og pris, der vises i søgeresultaterne i Google. Disse er synlige når jeres målgruppe søger efter produkter og services relateret til det I sælger.

Google shopping er en ideel mulighed for at få endnu mere synlighed i søgeresultaterne, for at kunne opnå flere salg og bedre kundeemner..


Vi opnåede på ganske kort tid en markant stigning i relevant trafik og synlighed i søgeresultaterne, hvilket sikrede os strategiske målbare resultater.

Henriette R. Lassen

Direktør, Jobzonen


adwords analyse og resultater

Det spørger kunderne om

Hvordan fungerer Adwords?

Adwords er Googles annonceringssystem. Dette indeholder således alle de annonceringsmuligheder man har i Google. Hvilket bl.a. betyder at det er dette system du anvender når du annoncerer i søgeresultaterne, på displaynetværker, i Youtube og med shopping annoncer, plus meget mere. I Google AdWords har du alle disse muligheder.

Hvordan samarbejder vi?

Vi starter ethvert samarbejde med et opstartsmøde, enten telefonisk, skype eller fysisk møde. Til dette gennemgår vi målsætninger, forventninger, samarbejdsform, formål og indhold i annoncekampagnerne. Derefter går vi igang med analysearbejdet, herunder søgeords-, konkurrent- og analyse af hjemmeside. Herefter sætter dine kampagner op, sender dem til godkendelse hos jer og derefter sætter vi dem live.

Hvad koster et klik?

Adwords er baseret på en bud-auktion, hvilket betyder at der betales en individuel pris for hvert enkelt klik på det specifikke søgeord. Denne pris kan dog variere fra dag til dag, på det samme søgeord. Derudover kan man påvirke denne budpris ved, at have den bedst optimeret annonce. Dette kan bl.a. gøres ved at skrive den bedste annoncetekst, have de mest relevante annonceudvidelser og have en korrekt optimeret landingsside. Det er denne fordel vi tilbyder vores kunder, at de får de bedst optimerede adwords, for derved at spare penge på klikpriser.

Hvordan fungerer Adwords?

Adwords er Googles annonceringssystem. Dette indeholder således alle de annonceringsmuligheder man har i Google. Hvilket bl.a. betyder at det er dette system du anvender når du annoncerer i søgeresultaterne, på displaynetværket, i Youtube og med shopping annoncer, plus meget mere. I Google AdWords har du alle disse muligheder.

Hvordan bruger Google mit budget?

I Adwords har du muligheden for selv at bestemme dit daglige budget. Derfor kan du selv bestemme hvor mange penge du vil bruge pr. dag på Adwords. For at sikre sine annoncører giver Google en garanti på, at hvis der bliver gået over budget, på en periode på 30,4 dage (én gennemsnitlig måned), så får man pengene refunderet. Dermed giver Google et klart signal, til at de respekterer det daglige budgetsbegrænsninger. Det er dog imidlertidig sådan at man på visse dage kan opleve at gå over budget, men dette udligner sig i løbet af den givne periode.

Hvad er den typiske klikrate I ser?

Den klikrate (eller CTR) vi oplever vores kunder har når de kommer til os ligger under 2%. Dette er lige omkring det Google definerer som standard. Klikraten fortæller os noget omkring relevans på de annoncerer man har og de søgeord der målrettes, og hvor mange der mener det er relevant at klikke på disse. Efter vi har optimeret disse, får vi den typisk op over 8%, hvilket betyder at vi ser konverteringsrater op till 23%. 

Hvad er det typiske virksomheder bruger på Adwords?

Dette afhænger meget af hvor mange annoncegrupper de kører og hvilke muligheder de anvender i AdWords. Typisk koster et klik mindre på YouTube og Displaynetværket end i søgeresultaterne, derfor er der mulighed for at investere mindre og se de samme resultater. Der er derfor ikke en standard og AdWords er derfor for alle uanset budget.

Er AdWords den rigtige løsning for min forretning ?

Det er svært at sige generelt. Som udgangspunkt kan AdWords ikke stå alene og udnyttes bedst sammen med andre markedsføringsaktiviteter. AdWords er ideelt for virksomheder der ønsker at være synlige her og nu hos deres målgruppe. Det er derfor en rigtig god kanal til at øge salg og leadgenering med.

Har I en spændende udfordring til os?

OTZNI-DGHJR-JYCHU-RTCXO-SHPPM-ZZJWT-HNJML-SPCOA-OYLCO-GMAWU-UNJHP-KDBUX Novosight might be tracking somethings to improve user experience...